Pagina's

zaterdag 23 december 2017

Mallen/Stencils opbergen

Eindelijk heb ik de oplossing vonden om mijn stencils en mallen op te bergen.
Momenteel heb ik allemaal magneetvellen aan het muur gemaakt en hier hangen mijn mallen dus allemaal aan. Alleen hij raakt nu erg vol en wil ook wat anders aan de muur hangen. Daarom moest ik een andere oplossing zoeken.

De oplossing kwam ik bij de Hema tegen. Ik liep tegen een stelling aan waar allemaal insteekhoezen lagen voor foto's en ze hadden 3 formaten. Het voelde stevig aan en dacht kan het altijd proberen of dit de manier is.

Nu paar dagen later ben ik ze gaan gebruiken. Had nog stevige magneet vellen liggen die ik ooit bij Wibra had gekocht. Deze op maat geknipt en mijn stencil erop gelegd en deze in de insteekhoes gedaan. Het blijft ontzettend goed in zitten, ook bij het omslaan van de bladzijde. Ze een aanrader!

Ik zou hier paar foto's plaatsen, hoe het er dan uit ziet.

Wil je dit ook zo doen?
Dit is enige wat je nodig bent...
- Multimap
- Insteekhoezen (hema)
- Magneetvellen (stevige)
- Mallen






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie op deze blog zou ik erg leuk vinden :)